angry

Šiandien aš pavėpusi.
Mane visada vargina skaičiai, kurių nesuprantu, o skaičių nesuprantu visų iš esmės. Tipiška humanitarė.
Dar mane vargina maudžiantis dešinės rankos linkis, na ten, kur alkūnė, tik iš kitos pusės (pasirodo, medicininiai terminai mane vargina taip pat). Čia dėl to, kad vakar tempiau dviratį.
Vargina rūkantys kaimynai, kurie nuorūkas meta žemyn – takas po langais pilnas šiukšlių. Siuntu. Nu vat patinka žmonėms šikti…
Dar vargina šunys, tiksliau jų šeimininkai – kakinantys savo augintinius ir nerenkantys jų paliktų “dovanėlių“. Vieną kartą pamačiau mergiotę su tam skirtu maišeliu, man pasirodė, kad numiriau ir patekau į dangų – tokių dalykų juk nebūna!
Vargina pavasarinis vaikų klegesys. Kartais man atrodo, kad aš nekenčiu vaikų. Iš esmės.
Tikriausiai lietaus debesys užspaudė galvą. Visiškas nesusipratimas.

Reklama

Parašykite komentarą

