Sapnai

Mano fantazijų fabrikėlis dar sugeba mane stebinti.
Ypač sapnuose.

Šiąnakt mynėme dviračius, tarsi bėgome nuo nematomų kulkų-mažų strėlyčių. Prazvimbė viena pro skruostą, kaip bitė dilgtelėjo. Išvažiavome į smėlį. Tokį klampų ir lengvą – dviračio ratai rieda tarsi kietu gruntu, o pėdos ant pedalų vis grimzteli į smėlį – pasineria, pakyla, pasineria, pakyla – smėlis kaip vanduo aplink tekši, taškosi.

Atvažiavome į namą (mano sapnų veiksmas dažniausiai vyksta tėvų namuose). Dar šviesu. Traukiu kambaryje roletus, sakau “Man trūksta šviesos” ir akimirksniu sutemsta. “Žiūrėk!” Žvelgiu pro langą, o ten kalnas, aplipęs juodais kupsteliais. Kas čia? Jie traukiasi atgal. Ožkos! Plieniniai skeletai – ožkų dvasios. Net spindi. Jos traukiasi atgal. Vidinis pojūtis šnabžda, kad atbaidau dvasias.

Einu į virtuvę, už lango du šunys – tokie pat plieniniai: prieinu arčiau – traukiasi atgal. Bijo. Pagalvoju, kad jei dabar nueičiau į močiutės kambarį, rasčiau ją sėdinčią ant lovos. Neinu. Grįždama atgal pastebiu, kad kitame kambaryje stovi sesers lova. Aš nematau žmonių dvasių?

O virš galvos taip siaubingai šnara spaliai, supilti ant lubų. Šnara ir šnara, tarsi ten lakstytų šimtas nustipusių žiurkių dvasių. Aš einu, o jos skiriasi į šonus, verčiasi kūlversčio, bėga. Ir man pradeda atrodyti, kad lubos banguoja ir tuoj tuoj įlūš.

Visai neseniai sapnavau:
Kalbamės su sese. Ji sako: “Žinai, kai esi miręs, labai baisu sapnuoti. O sapnuoju beveik kasnąkt. Ir vis tą avariją…”

Esu be galo šlykšti, nes visa tai pasakoju jums.
Visų rašančių žmonių nuodėmė – rašyti apie savo artimuosius.

Parašykite komentarą

