Būsena

– Tau kas nors sakė, kad šiandien labai skaniai kvepi?
– Ne…
– Tai va, žinok, kad kvepi. Saldžiai.
– Tai įsimylėjusios moters kvapas.
– Įsimylėjai?
– Mhm.
– Kas jis?
– Negaliu sakyti.
– Vadinasi, tai ne aš?
– Ne tu…
– Tai kaip mes dabar gyvensime?
– Kaip ir iki šiol.
– Bet tu kažką įsimylėjai!
– Tai – visai kas kita…
– Man taip neatrodo. Kas jis?
– Na, negaliu sakyti.
– Kodėl?
– Todėl kad tu pyksi.
– Nepyksiu!
– Pyksi. Jau dabar pyksti.
– O tai kaip man jaustis?
– Niekaip. Negalvok apie tai.
– Aš negaliu apie tai negalvoti!
– Tai va. Aš irgi… negaliu apie jį negalvoti…
– ?!
– Nieko tu nesupranti.
– O ką čia suprasti? Įsimylėjai kitą ir vaidini, kad viskas gerai?
– O juk tikrai nieko blogo… Visai malonus jausmas.
– Tu bent sąžinės turi?
– Žinoma, turiu. Bet tai tik įsimylėjimas. Būsena tokia.

Parašykite komentarą

