offline

Aš jau susitaikiau su tuo, kad tualete nebūna tualetinio popieriaus ir popierinių rankšluoščių. Didelio čia daikto. Atsiplėši nuo rulono spintoje ir žygiuoji su “balta vėliava” pas karalius. Ir karalienes.
Bet mane, kaip visišką interneto asmenybę žlugdo vienas dalykas. Darbe turiu naudoti darbinį skype su jau esamais kontaktais. Mano asmeninis – ashtroka – nejungiamas ir nenaudojamas. Kol negrįžtu namo ir neįsijungiu savo seno laptopo. Ir man internetiškai skaudu – nes ten aš irgi turiu daug naudingų kontaktų, kurių nematau dieną. Susikelti juos į darbinį kaipo nėra pateisinamos priežasties.
Tai va, draugai ir draugės, dabar žinosite, kodėl aš tokia beviltiškai offline. Aš dirbu, dirbu, po velniais.

Parašykite komentarą

