Fetish

Prisiminiau, kad penktadienį grįždama iš centro namo tvankiame troleibuse susidūriau su fetišistu. Aš taip manau.
Toks paprastas vyrukas, nevykėlio poza. Ir hmm keistas žiūrėjimas, kurį mano moteriška patirtis įvardina kaip susijaudinusio vyro žvilgsnį.
Pasekusi jo akis supratau, kad labiausiai jį jaudina kojos ir pėdos. Kone pasilenkęs akimis siurbė mano blauzdas (sėdėjome vienoje eilėje), iš pradžių pamaniau, kad vyruką domina mano kojos “iliustracija” – tai erzino, norėjosi parodyt tam tikrą pirštų kombinaciją or smth.
Po kelių stotelių persėdo priešais, veidu į mane – gavau puikią progą stebėti, kaip jis nužiūri visų merginų kojas. Panašu, užsimiršęs išsispyrė iš savo vyriškų sandalų ir pastatė basas pėdas ant troleibuso grindų, vis pažiūrėdamas į savo ir į jų kojas. Nebuvo labai jauku. Sėdėjau ramiai ir apsimečiau kad nieko nematau (tam labai padėjo saulės akiniai). Kai jis išlipo, palengvėjo. Šalia manęs sėdėjusios mergiotės irgi atsiduso.
Tai tu matai, kas dedasi? Ar dėl tokios Lietuvos kovojome? 😀

Reklama

Parašykite komentarą

