brukalai

Aš toks nepakantus žmogus… Ir visi pardavimų vadybininkai, graibantys už rankų prekybos centruose, siūlantys super duper daiktus už nerealiai mažą kainą, traukitės iš kelio – nes aš esu tas stuobrys, kuris gadina jūsų pardavimus. Čia paskutinį kartą buvau tiesiog pačiupta Akropolyje vienos mergiotės, kuri greitakalbe man bėrė pasiūlymą, tuo pačiu metu poliruodama mano vieną nagą ir versdama jaustis nejaukiai prieš visą minią žmonių. Vos ištrūkau – tempėsi mane jau į prekybos salą, kaip draugė suokalbiškai į ausį kuždėjo apie TIK man siūlomą nuolaidą ir vis klausė “O tai ką čia galvoti?”. Beje, tas nagas, kaip tyčia vidurinio piršto, blizgėjo savaitę – fcuk visiems.

Nekenčiu brutalaus prekių/paslaugų brukimo. Ne-ken-čiu. Jūs nežinote, bet einant pro gėlių turgelį aš nepirksiu gėlių iš to, kuris sakys “Prašom, rožės septyni lytai, tulpės – trys penkiasdešimt…”. Aš jaučiuosi užpulta, nespėjusi pažiūrėti visko. Jie nori, kad sustočiau prie pirmo prekystalio ir neičiau į gilumą, neieškočiau kitų. Aš noriu rinktis!

Ir išvis ką aš čia rašau – tenorėjau paburbėt ant naujos Gmail funkcijos – prie kontaktų chat’o pridėjo “call phone”. Taip, trukdo. Bambu. Burbu. Akis vartau. Ieškau, kaip pašalinti.

Parašykite komentarą

