image – http://www.uroboras.lt

Ne dėl to, kad vakar išgėrėm du litrus “Kanapinio”. Dviese.
Ir tikrai ne dėl to, kad šiandien nosis bėga atbulai, ne ten, kur reikia. Fui, sakau.

Mane nervina žmonės, kurie neatsakinėja į darbinius laiškus. Pažiūriu “Facebook” – burkuoja. Atrašyt į laiškus neturi laiko. Skirtingi prioritetai nu. Kai kitą kartą per telefoną laižys ausį dėl honoraro, išeisiu dviems dienoms į socialinį tinklą. Man irgi patinka burkuot nu.

Nieko nesakau tiems, kurie prižada kažką padaryti ir tai daro vėluodami – nesakau, nes pačiai taip dažnai būna. Ir man visada labai gėda prieš tas mergaites ir tuos berniukus, kuriems netyčia lepteliu, kad atrašysiu/perskambinsiu/pranešiu, bet… Atsiprašau, mes negalime reklamuotis visur. O kitą kartą, pasirodo, para tebeturi 24 valandas, fig ta žmonijos pažanga, laiko nė kiek nedaugėja. Mano pasaulio pabaiga bus tada, kai aš mirsiu.

Parašykite komentarą

