T2

Kai po dešimties mėnesių pasibaigs mano Tele2 sutartis, priminkite man, kad pasikeisčiau planą ir nebeimčiau norimo telefono už norimą kainą – nes vat gyventi su senu mokėjimo planu du metus yra žiaurus ir nedovanotinas dalykas, kai visas pasaulis aplinkui kalba žymiai pigiau!
Ir dar. Aš gerai neatsimenu, bet vis dėlto miglotai menu, kad Tele2 kliente tapau 2003 metais – kai būdama pirmakurse gavau kažkokį lapuką studentų atstovybėje. Tai jūs man sakykite, ar per tuos 7 metus neužsitarnavau jokios meilės? Išskirtinių pasiūlymų ir pan.? Kaip nereikalingas klientas. O juk kantriai kenčiau pirmus metus, nes nuvažiavus į kaimą tekdavo eiti į laukus, kad būtų galima paskambinti, o prie jūros išvis nebūdavo jokio ryšio. Aš mačiau, kaip keitėsi Tele2 ryšio kokybė, aš atradau tuos momentus, kai telefonu pagaliau būdavo galima naudotis visur. Ir… Na, nemylit, tai nemylit.
Duodu 10 mėnesių pasitaisyti. Nuoširdžiai.

Parašykite komentarą

