Stylish blog apdovanojimas ir pereinamoji karūna

Tik tomis dienomis, kai gali susiparinti dėl nieko, gali gauti visokių smagių dalykėlių. Pavyzdžiui, plikytų pyragaičių su varškės kremu, šokolado glazūra ir riešutų pabarstukais, bet apie tai šiek tiek vėliau. Mieloji Miga man suteikė “Stylish Blogger Award”. Miela. Netikėta (100 %). Ima isteriškas juokas. Miga šiandien mane gerai pralinksmino, ačiū 🙂

Ką gi, princesės karūna turi atsakomybės svorį. Štai taisyklės:

– Gavęs apdovanojimą išduoda, iš ko jį gavo
– Parašo 7 dalykus apie save;
– Išrenka tuos, kam perduos titulą;
– Jiems praneša gerą žinią.

7 dalykai apie mane:

1. Svajoklė. Prisigalvoju visokių vėjų, nebūtybių. Labai mėgstu įsimylėti žmones, idėjas, kvailus norus, o paskui svaigti svaigti svaigti… Kas iš to geriausia išeina – tai ryškūs ir spalvoti sapnai. Nieko nepadarysi, mano vaizduotė – mano nuosavas LSD fabrikiukas. Kartais svaigalų duodu be recepto (ne tik skaitytojams).

2. Mėgstu važinėti dviračiu. Kartais gali pasirodyti, kad esu kažkokia super duper dviratininkė, bet ką jūs – aš dar net šalmo neturiu 🙂 Tebus prie to pačio punkto – nesuprantu tų, kurie pomėgius paverčia fanatizmu persismelkusiu darbu. Man nereikia dviratininko šortų (man tos paminkštinimo pagalvėlės šlykščios), nereikia special detalių ar preparatų – aš tiesiog važinėju dviračiu.

3. Anksčiau rašydavau eilėraščius. Neberašau. Šį tinklaraštį rašau jau penktus metus, jei sudėtume prieš tai buvusius rašinėjimus internete, gautųsi kokie septyneri metai… Turiu šiokių tokių kūrybinių ambicijų – neskubinu. Jei parašysiu, tai parašysiu. Neparašysiu – na ir kas. Svarbiausia – džiaugtis gyvenimu, visa kita – tėra priedai, ne visada būtini ir juo labiau reikalingi. Išties mes pernelyg esame rimti, daugiau žaiskime ir kvailiokime – šitas laikas praeis ir jo nebebus…

4. Kartais būnu princese. Braukianti ašarą dėl niekingos smulkmenos. Net nepatogu girtis, kad princesės yra lepinamos visokiais pyragaičiais, aplink jas šokinėjama, jos popinamos ir mylimos. Stengiuosi tuo nepiktnaudžiauti, na, bet kam nepasitaiko. Kartais norisi aikštingai papūsti lūpas ir šnibždėti: “Pūskite mane, pūskite…”.

5. Labai save myliu. Rimtai. Galiu ilgai miegoti, galiu neplauti indų (per kelerius metus sugebėjau išgyvendinti ydą kas vakarą palikti virtuvę švarią). Dar myliu savo kūną: savo rankas, kojas, širdį, galvą, dūšią. Turiu įtarimą, kad negali mylėti kitų, jei šitos meilės neišbandai pats ant savęs. Visi tie princesių lepinimai grįžta saldžiu bumerangu tiems, kurie paaukojo minutę mano drėgnoms žalioms akims. Moksliškai įrodyta.

6. Mėgstu skaityti knygas, žmones, jų gyvenimus. Esu jautri smulkmenoms. Kartais gailiuosi, kad nesugalvoju visko užsirašyti, kas šauna į galvą, kai klausausi kalbančiųjų. Jie tiek daug pasako, bet… patys nesupranta, kiek jie prasmių savo žodžiuose ištaria, kiek kibirkšties iš ten galima išskelti.

7. Kad nepasirodytų, jog esu visiškai savimyla egoistė princesė ant dviračio, septintą punktą rašau šitaip: myliu savo vyrą (tu – mano geriausia dovana, mano dangus), myliu triušį, kuris kartais suviduriuoja po lova, myliu savo darbą, kuriame galiu žliumbti dėl nieko, myliu savo tėvus, vienintelį brolį (tu – žemė, kuri mane įkvepia), myliu draugus, priešus… Ir šį laiką, kuriame aš ir jūs esame.

Ką gi, Stylish blooger Award kaip pereinamoji karūna atitektų mano draugei Librarian, tačiau šioji neberašo (gaila), tad skiriu jį Ievai stebuklų šalyje, nes Ieva turi stebuklingų galių matyti tai, apie ką galima rašyti, ir rašyti taip, kad net galima pamatyti… O šiaip viskas gerokai gražiau 🙂

Parašykite komentarą

