Taigi

Citata:
“- Ji atėjo čia, taip ir nesupratau ko. Paskambina, nori užeiti. Žinoma, sakau. Taigi mes geriame, tik mes abu, kaip ir senais laikais, ir nė nepastebėjome, kaip atsidūrėme lovoje. Buvo nuostabu. Ji sakė, jog aš vis dar jai patinku, o aš jai prisipažinau, kaip norėčiau, kad mudu pradėtume viską iš naujo. Į tai ji nieko neatsakė. Tik klausėsi ir šypsojosi. Aš ėmiau suokti apie tą normalų gyvenimą, paprastus namus, viską, kaip ką tik tau nupasakojau. Ji klausėsi ir šypsojosi, tačiau iš tikrųjų nė nesiklausė. Negirdėjo nė vieno mano žodžio. Tarsi kalbėčiau sienai. Bergždžios pastangos. Ji pasijuto vieniša ir norėjo su kuo nors pabūti. Tiesiog pasitaikė, jog buvau prieinamas. Gal ir negražu taip sakyti apie save patį, tačiau tiesa. Nuo tokių kaip aš ar tu ją skiria ištisi pasauliai. O jos vienatvei išsklaidyti jai reikia kitų žmonių. Ir kai vienatvė liaunasi kankinusi, viskas vėl gerai. Toliau ji neina. Aš taip gyventi negaliu.”
(Haruki Murakami “Dansu Dansu Dansu”)

* * *
Kiekvienas virsmas, kad ir tas pats banalus pavasario virtimas vasara, yra savotiškai gražus. Ir graudus.
Sėdėjau šiandien ant suoliuko Kudirkos aikštėje ir švelniai graudinausi, kad neturiu ko laukti. Nebėra ko ir kam. Atsistoju ir važiuoju namo. Ten, kur laukia manęs.
Vieną dieną baigsis tie blaškymai, tiesiog nebereikės. Galbūt nebemokėsiu ar nenorėsiu. Ir bus paprasčiau. Tiesiog paprasčiau. Kas sakė, kad mylėti lengva?
Baltos slyvos ir obelys nusipurto savo žiedlapius ir nokina vaisius. Princesės nusiima diademas nakčiai ir išsipina kasas. O mažos mergaitės sustoja pusiaukelėje, atsidūsta ir grįžta namo, kol nesutemo.

* * *

Parašykite komentarą

