Laiškai Samueliui I

Mano Samueli,

Tūkstančiai žvaigždžių į tavo delnus: te mėnuo bučiuoja tavo akių vokus ir skruostus, o saulė – kaktą. Dykumos smėlis ir pavasario vėjas tenekalba to, ką turiu tau pasakyti.

Ak, Samueli, jei tu būtum turtingas ir atsiųstum penkiasdešimt kupranugarių į mano varganą namelį, aš paleisčiau tėvo šunis ir užverčiau kiemo vartus. Aš paprašyčiau vaikigalių rėkauti ir mosikuoti pagaliais, kad išvyčiau tave – nepelnytą mano gyvenimo dovaną.

Jei tu supiltum tris skrynias aukso ir atsiųstum į rūmus, aš nuplėščiau šilkus nuo baldakimo, klykdama sudraskyčiau satino pagalves ir liepčiau tarnaitėms prispjaudyti į valgius, nešamus tau ragauti – kad tu niekada nepajustum mano tikrojo skonio, tik tau brandinto.

Ak, Samueli, jei tu būtum vargšas berniokas ir atneštum pašautą fazaną, aš nusikvatočiau ir sušerčiau jį savo mylimiausiam skalikui. Išrašyčiau tau penkiolika rykščių rūmų vidiniame kieme, o pati pasislėpusi už kolonos krūpčiočiau su kiekvienu kirčiu – man širdį geltų, kaip tavo odą – botagas.

Jei tu pasisiūlytum panešti mano vandens ąsočius, aš užminčiau tau ant kojos ir pastumčiau į šulinį, paleisčiau tavo pilką asilę nuo pavadžio. Aš niekada tau nesišypsočiau, o naktimis verkčiau į nudriskusius apklotus – dėl tavęs, neplanuotai išsipildžiusio.

Samueli… Tenekalba dykumos smėlis ir pavasario vėjas, teužtyla paukščiai auksiniuose narveliuose ir nustoja žydėti oazės… Teužtrūksta kupranugarės, o žirgų kojas sukausto ledinis šaltis… Te niekas nežino…

Tūkstančiai žvaigždžių į tavo delnus ir širdį – kad spindėtų viskas, prie ko prisiliesi… Mano širdis irgi.

Rachelė

Įrašo “Laiškai Samueliui I” komentarų: 1

Parašykite komentarą

