Laiškai Samueliui III

Mano Samueli,

Tūkstančiai žvaigždžių į tavo delnus: tespindi tavo rankos ir akys, tedega širdis, kupina meilės alkio ir glamonių troškulio. Teišdega ir mano širdy auksinis meilės ženklas.

Ak, Samueli, ar žinai, koks tai skausmas netekti mylimojo? Užtemęs dangus virš namų ar ilgi sausros mėnesiai nėra tokie baisūs, kaip širdies kančia. Ji skleidžiasi kaip aguonos žiedas, švelniais žiedlapiais užklijuodama gyvenimo džiaugsmui akis. Ir kiek bežiūrėsi, viskas bus nepakeliamai raudona…

Mano tėvo tvartuose buvo nepaprastas žirgas – juodas kaip naktis ir eiklus it viesulas. Tik balta, kaip pieno puta, žvaigždė kaktoje – dievo akis… Ar žinai, Samueli, kokia širdperša ištiko mano tėvą, kai vieną dieną mylimiausias jo arklys nusisuko nuo jo delno? Ak, Samueli, bet ar žirgui žinoti, koks kvailas jo poelgis, ir ar žmogui suprasti, ką renkasi gyvulio širdis?

Mano šeimininko balandinėje buvo baltutė balandė – lengva it pūkelis, meili kaip šilkas. Ji visada pakildavo nuo jo rankos, apsukdavo tris ratus virš galvos ir grakščiai nusileisdavo atgal į delną. Ar žinai, Samueli, koks gilus liūdesys ištiko mano šeimininką, kai vieną dieną jo mylimiausia balandė pasirinko kito žmogaus ranką? Bet ar paukščiui papasakoti, kas jį nuviliojo, ir ar žmogui suprasti, kad jam niekas nepriklauso?

Ak, Samueli, ankstų rytą dykumos smėlis rausta bučiuojamas saulės, tamsią naktį danguje šiūrena žvaigždės, bet kodėl moters širdis priklauso nuo vyro rankų? Kodėl laisvas žirgas turi pavadį, o balandė – narvelį… Ir tu – mano Samuelis, o aš – tavo Rachelė… Bet ar laisvas rytų vėjas, nešantis saulę ir vejantis mėnulį…

Tūkstančiai žvaigždžių į tavo delnus. Teišdega randai, jei nesugebi mylėti.

Rachelė

Reklama

Parašykite komentarą

