Būti laiminga

Ar aš pasakojau, kad dievinu gaudyti momentus, kai jaučiuosi gerai, jaučiuosi laiminga? Kai persmelkia, ne, ne tas žodis, kai apima iki pačių sielos pakraščių toks jausmas, kai nesvarbu, su kuo ir kur esu, aš galiu drąsiai pasakyti – o dažniausiai tai ir padarau -, kad esu laiminga. Čia. Dabar. Labai. Ir dar.

Ir kai grįžti po sausą dieną vainikavusio puikaus vakaro, atsidarai balto vyno butelį ir įsipili šlakelį degustacijai, o vyno kvapas toks švelnus, kad niekaip negali nustot jo uostyti, taip lengvai slysta šnervėmis, rodos, tuoj apsiverksi iš to malonumo, velniop nesusiklosčiusias situacijas, nebaigtus darbus, rūpesčius, ką tik nori – viską velniop, nes aš dabar laiminga. Be proto.

Štai ir sėdžiu nosį į taurę sukišusi. Vynas kvepia švelniu kamambero sūriu be priedų, tokiu gaivališku bučiniu, kad ak… Taip giliai įsiskverbia į esatį, kad nesvarbu, tiesiog nesvarbu viskas, dėl ko sopa galva. Tas kvapas – tobulas džiaugsmo kvapas.

Dievinu tokius momentus. Jausti laimę – dovana. Nežinau kuriems dievams dėkoti, bet ačiū. Ačiū.

Reklama

Įrašo “Būti laiminga” komentarų: 1

Parašykite komentarą

