Ashtroka vs MotoPress

Atsikratau nereikalingo balasto, nes daiktai turi savybę kauptis, daugintis ir slėgti. Norisi lengvumo. Nes aš to verta, kaip man kužda L’oreal. Taigi susikaupė pas mane makulatūros, skaičiuoju senus lavonus.

Buvo čia laikas, kai žaidžiau su motociklininkų jausmais – bandžiau traiškyti jų širdis aukštakulniais bateliais. Iš to gavosi keli tekstukai žurnalui “MotoPress”. Pirmasis tekstas guli čia.

Antras tekstas – Viskas per tuos batelius

Galas moteriškai draugystei! Zita nusipirko motociklą. Mano geriausia draugė, įsivaizduojate? Ta pati, kuri kas dvi savaites dažo plaukų šaknis, kad niekas nepamatytų, jog ji nenatūrali blondinė. Ir ji, pamanykite, ji (trys šauktukai!!!) vairuoja motociklą!

Sutikau šią žinią itin skeptiškai. „Tau ką, gyventi atsibodo?“, kone su ašaromis užsipuoliau draugę. Zita švelniai rankoje sūpavo motociklininko šalmą ir nekaltai šypsojosi Mona Lizos šypsena. Ką aš žinau, gal ji ten kokią dantų apsaugą įsikandusi kaip bokso ringe – jei jau vošis nuo motociklo, bent dantys vietoje liks. „Nieko tu nesupranti“, – klestelėjo draugė ant sofutės. – „Turėti motociklą dabar yra ma-din-ga“.

Toliau ji čiauškėjo apie tai, kad internete yra kažkokie forumai, kur pilna vyrų, o moterys sutinkamos su pagarba, nors neretai koks mužikas paprašo įdėti savo nuotrauką. Nebūtinai nuogą, bet jeigu galima… Zita džiaugėsi, kad atrado aukso gyslą, sakėsi, kad ją forume myli ir dievina, deda jai pliusus ir minusus. Tiksliau, vien tiktai minusus. „Kibina mane“ – šypsosi patenkinta draugė.

Išėjome į kiemą pasižiūrėti jos „žirgo“. Tarp automobilių viename tarpe išdidžiai stovėjo raudonas motociklas. Zita paglostė odinę jo sėdynę ir sušnabždėjo: „Pupuli tu mano“. Įtempiau akis, bandydama įžvelgti, kas toje sėdynėje slypi, kad šitaip meiliai ją vadina. Draugė užsimaukšlino šalmą ir pasisuko į mane – „Važiuojam?“

Negaliu patikėti tuo, ką aš darau. Sėdžiu ant motociklo galo, per tą velnišką šalmą nieko nesigirdi. Įsikabinau į Zitos klubus ir bijau pažiūrėti žemyn – punktyrinės juostos ant asfalto akyse pavirto ilgu brūkšniu. Norėčiau žvilgtelėti per draugės petį į spidometrą, kokiu greičiu mes lekiame, bet bijau net sujudėti.

Posūkyje Zita šiek tiek pasvyra į šoną, nejučiomis kartoju jos judesius ir vos nenusivožiame. Sustojame. Draugė atsisuka ir piktai klapsi blakstienomis pro šalmo skydelį: „Ką išdarinėji?“ Žinoma, kad nieko. „Sėdėk taip, tarsi būtum automobilyje. Neutraliai, girdi?“ Palinksiu galvą, atsidūstu ir važiuojame toliau.

Artimiausioje sankryžoje stojame prieš raudoną šviesoforo signalą. Sėdime. Prisimenu, kad esu „automobilyje“ ir užsimanau nusivilkti švarkelį, neįvertinusi šviesoforo mirksėjimo. Motociklas trūkteli. Staiga pajuntu tuštumą. Tas dėdė, ant kurio automobilio variklio dangčio užgriuvau, iškošė žodį „k…a“. Aš tą patį pasakiau tolstančiai draugės nugarai, o Zita tikriausiai po kelių metrų tai ištarė sau panosėje.

Su Zita mes susitaikėme. Nurašėme tai moteriškam nesusipratimui ir draugiškai išgėrėme butelį vyno. Kad pirmoji pamoka nenueitų veltui, Zita mane užrašė į motociklo vairavimo kursus. Labai ir nesipriešinau – juk tai madinga.

Patenkinta atėjau į vairavimo aikštelę. Prie motociklo krapštėsi mano būsimasis instruktorius. Krestelėjau plaukus, pasitaisiau marškinėlius ir priėjusi džiugiai pasisveikinau. Instruktorius dėbtelėjo ir staiga užsikosėjo. „Į šokius atėjote?“ – kritiškai nužvelgė mano aprangą. „Mokytis vairuoti“ – išsišiepiau savo geriausia šypsena. Tačiau instruktoriui nebuvo juokinga – bedė pirštu į mano batelius: „Kas čia?“. „Louboutin“ – išlemenau mintyse purkštelėjusi, kad šis neatpažįsta išskirtinių raudonpadžių batelių. „Su aukštakulniais niekas motociklo nevairuoja! Ateikite kitą kartą“, – išrėžė instruktorius ir palinko toliau krapštytis prie motociklo.

Ėjau namo suglumusi. Kaip tai niekas nevairuoja su aukštakulniais? O tos merginos iš motociklų kalendorių – jos ne tik su bateliais, bet ir maudymosi kostiumėliais… O jei ir velkasi specialų kostiumą, tai po juo būna nuogos. Aš juk mačiau. Šniurkščiojau nosimi – nesuprantu šios mados.

2010 m. Liepa

Parašykite komentarą

