Mažoji aš

Aš esu didelė – aukšta ir suaugusi. Mano amžiaus moterys jau turi vaikų ir atsakomybių, todėl nenuostabu, kad į mane vis dažniau kreipiasi ponia, nors aš vis dar noriu kvailai kikenti ir cypti, kai mane lydintis vyras užeina kartu į persirengimo kabiną, ir, kol aš tempiu ant savęs baltą trumparankovį megztuką, jo lūpos liečia mano pilvą, o mano skruostai pradeda degti ir akimirksniu kabinoje pasidaro nepakeliamai karšta. Viskas tvinksi. Aš vis dar mažytė mergytė išraudusiais skruostais, kupina paprasto džiaugsmo.

Ir ta mergytė yra ten, kur aš nesikeliu iš lovos iki pietų, kai susisukusi į antklodę aš tiesiog snūduriuoju, pirštais vedžioju patalynės gėles ir niekaip negaliu atsižiūrėti to pasaulio, kurį dabar pastačiau tarp savo guolio raukšlių. Ir ta mergytė nenori praustis ir neklauso mamos. Ji slepia nubalnotus kelius, o jei nepaklausi kas nutiko, mergytė užsispyrusi tylės ir nesiskųs, kad jai šiandien skauda.

Man patinka mano mergytė. Kartais jos kaprizai, užgaidos ir sumanymai man pelno pripažinimo tiek emocine, tiek finansine prasme. Jos nuojautos varo įsiūtį, bet kas kartą pasitvirtinus spėjimui, belieka susitaikyti su tuo, kad mergytė ir vėl kažkaip buvo teisi.

Nepatinka tik viena – ta mergytė yra pavydi. Ji prisirankioja smulkmenų iš kitų žmonių žvilgsnių, pokalbio nuotrupų ir neaiškių atodūsių, juos sudėlioja į vieną mozaiką ir mato ten tai, ką ir nori matyti. Todėl ji pavydi tavo buvusioms mylimosioms, tavo patirčiai ir praeičiai. Nes tai, ką mergytė rodo tau, tikriausiai jau matei – ar dar galima tave kuo nors nustebinti? Todėl ji kartais liūdi.

Parašykite komentarą

