Arijos iš dušo

Kai gyvenimo ritmas įsisuka, labai pravartu prikaišioti visokių renginių ir reginių, kad viskas dar greičiau suktųsi. Beprotiškai.

Vieną dieną padirbi, dvi dienas sėdi kažkur pušynuose, ne tai ilsiesi, ne tai dirbi, bet vakare pasijunti, kaip išspausta citrina – et, neblogas limonadas gausis. Paskui vėl tarp žmonių, vakare kongresų rūmuose į ausų būgnelius stuksena operos solistės, dieve, koks sopranas, kiaurai širdį perrėkia. Blogai balkone sėdėti, pasakysiu – atsigula Asmik Grigorian į vonią ir nieko nebematai. Man sunku įsijausti, kai nesuprantu, ką dainuoja – aš tik galiu prigalvoti savo reikšmių ir interpretuoti, kad štai tiedu iš “Perlų žvejų” tikriausiai liūdni dėl to, kad prarado ką iš jūros gelmių buvo ištraukę, o gal…

Už lango sniegas, o ant palangės jau pasodintos prieskoninės žolelės. Tiesa, pusę jų nesudygs, nes namų bildukas šokdamas nuo karnizo link lentynos, dalį indelių išvartė. Šiaip tą padariau aš, bet turėti bilduką, kurį gali pabarti už paslėptus papuošalus, į spintos gilumą nukištus marškinėlius ar kitas mažas niekdarystes, yra visai nieko. O kas kitas po lova privelia pūkų kamuolių ir dulkėmis apčiaudo orchidėjas? Jei rasiu ryte ant torto paviršiaus mažą letenėlės pėdsaką, mano teorija pasitvirtins. Taip, padariau šiandien tortą, todėl aš faina.

Jei kas leistų, norėčiau šiąnakt laikrodžio nesukti. Nei pirmyn, nei atgal. Man patinka tas laikas, kuriame dabar gyvenu. Laikas, kuriame išsipildo seniai geisti dalykai, maži kasdienybės stebuklai. Gal tik tie +3 kg nedžiugina, bet tai tokia smulkmena… Įdomu, ar kaimynai girdi, kaip aš savaitgalio rytais duše niūniuoju… Hm..

Parašykite komentarą

