#105 žodžiai

HM.com atidarė e-shop Lietuvos rinkai, ta proga užsisakiau dvejas kelnes – nors never ever tokių dalykų internetu nepirkdavau (avdrug nepatiks, netiks ir t.t.). Tiko ir patiko. Žiūriu į grąžinimo lapą, jei apsigalvočiau, ir negaliu atsistebėti pateiktais grąžinimo priežasties variantais: pakeičiau nuomonę, gaminys išskalbus išbluko, gaminys išskalbus išsitampė/susitraukė ir t.t. Man tai rauna stogą tokie dalykai – vadinasi, aš galiu normaliai panešioti, o tada per 30 dienų grąžinti. Ir tai šviesmečiu toliau, nei kitų parduotuvių grąžinimo sąlygos – kur padifoltu norint kažką grąžinti negali nukirpti drabužio etiketės/kainos. Požiūris į klientą kartais būna svarbiau nei parduodamų daiktų kokybė ar kaina. Mane bent jau tokie dalykai pavergia gerąja prasme. Mėgstu jaustis gerbiama.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s