#118 žodžių

Jau ne kartą sakiau, kad kai atsiras minčių nuskaitytuvas ir sapnų rekorderis, man jų reikia iškart. Minčių nuskaitytuvas yra ne tai, ką jūs galvojate, man tikrai nesinori skaityti kitų žmonių minčių, noriu skaityti tik savo – kad galėčiau kurti tekstus, rašyti laiškus ir daryti kitus darbus mintyse, kai negaliu būti prie kompiuterio. Pavyzdžiui, migdau vaiką. Pusę valandos mes voliojomės lovoje, o man galva verda nuo minčių, kurios kartais nutrupa, kol nunešu galvą iki kompiuterio. Taigi galėčiau viską surašyti kažkur į debesį, o paskui kompe patikrinti, išsaugoti arba išsiųsti kitiems. Mamos, kurios žaidimų aikštelėje baubia savo vaikams, lipk į smėlio dėžę, man dabar reikia išsiųsti svarbų laišką, tikrai supras. O sapnų rekorderis tam, kad aš afigienai sapnuoju, norėčiau pažiūrėti pakartojimą.

Parašykite komentarą