#123 žodžiai

Jei kalbame apie meilę sau, save myliu, bet kaip ir mylimus žmones – kartais spraudžiu į kampą ar veju į medį. Tikrai esu patenkinta savo kūno formomis, na, sunku skųstis, dabar sveriu mažiau, nei iki nėštumo. Jau seniai nebesiskundžiu savo plaukais, kurių polinkis garbanotis kadaise mane varė iš proto. Susitaikiau su savo žylančia galva tik tuo, kad stengiuosi reguliariai dažyti plaukus. Priėmiau savo strazdanas, nors vaikystėje dėl jų skaudžiai verkdavau. O visa kita – tik smulkmenos. Kartais man atrodo, kad mano plaštakos labai didelės, palyginus su kitų moterų, bet su amžiumi jos darosi sausesnės ir ryškėja kauliukai su gyslomis. Susitaikiau su savo netobulu sąkandžiu. Ateis diena, kai užuot susitaikiusi su veido raukšlėmis, aš su jomis kovosiu, ir vis tiek pralaimėsiu. Mylėsiu save ir tada. Bandysiu.

Parašykite komentarą

