#137 žodžiai

Aš nieko nespėju, aš vis vejuosi visas įmanomas mirties linijas (deadline’us), ir mano gyvenime yra totalus chaosas su mažomis prošvaistėmis – čia kaip užpuolus bičių spiečiui, vaizdo kamera sulėtintų tą momentą, kai atrodo, kad jau nusimetei visus vabzdžius nuo savęs, bet po kelių akimirkų matai vėl užgriūnančią ataką. Maždaug taip, tik skauda mažiau.

Užtat šiandien įvyko stebuklas – aš ėjau į masažą! Šitą dovanų kuponą brangusis man įteikė gimtadienio rytą, kuris buvo vasario mėnesį. Kuponas galiojo lygiai tris mėnesius, ir taip, man prireikė būtent trijų mėnesių, kad pagaliau nueičiau į tą masažą.

Išlėkiau beveik nevalgiusi ir be auskarų (o kam jie, jei masažo metu patariama nusiimti viską, kas gali trukdyti). Dar išplėšiau kelias minutes knygynui ir puriai spurgai, kad pilvas negurgtų. Gurgė vis tiek, bet aš ten tirpau iš malonumo maigoma tvirtų masažuotojos rankų. Patyriau 90 minučių dangaus, o taip!

Parašykite komentarą

