#194 žodžiai

Kažkas dalinosi straipsniu, ką reiškia tas tobulas gyvenimas socialinių tinklų nuotraukose ar įrašuose. Neskaičiau. Laiko būčiau radusi, bet nenorėjau. Aš tik numanau, kad mes visi norime pasirodyti esą geresni, sėkmingesni. Juk, kai nufotografuoji kavos puodelį su šalia lėkštelėje pūpsančiu puikiu torto gabaliuku ir prirašai “sweet escape for 5 minutes”, niekas nemato, kad esi totaliai nusivariusi nuo kojų ir visai be nuotaikos. Tą tortą suryjai per minutę, kavą gėrei skubėdama, be jokio pasimėgavimo, nes ji buvo neskani. Beje, man kartais atrodo, kad man padaro ne normalios kavos, o į puodelį subėga kavos aparato valymo vanduo – lyg ir yra kavos skonio, bet kažkaip įtartinai ne toks. Esu vieną kartą taip pasidariusi sau kavos degalinėje. Nuo to karto atidžiau žiūriu, ką man mirksi kavos aparatas.

O šiaip tai rutina, maži iššūkiai, dar mažesnės pergalės. Laiko nėra niekam. Šią savaitę jokio darželio, tad ir išsvajoti laisvi pusdieniai ar kelios valandos vėl nusikelia kažkur į kitą savaitę. Nemaniau, kad bus taip sunku. Nors greičiausiai esu pati kalta, kažkur praleidau vieną akimirką, ir dabar viskas einasi taip, kaip ir turi eitis.

Nieko, dar ne tokius laikotarpius išgyvenau. Dabar tik reikia susidėlioti kur kada ką padaryti, t.y. parašyti, nes kitaip bus pipiec.

Parašykite komentarą

