#234 žodžiai

Karalius nuogas – o karalienė? Nei nuoga, nei apsirengus.
Graži be proto – tai kvailutė ar šiaip matematika nesisekė? Geriau jau graži ir protinga, jei ne – tada geriau lai būna labiau protinga nei graži. Nes žiedai nuvysta, bet jei galva tuščia ir niekas joje nebarška, nebus nė sėklos rudenį…
Apie ką aš ? Paistau ir tiek. Labai jau niežti pasisakyti „jam 40+, jai 20” tema. Gal kiek stereotipiškai mąstau, bet man keistos tokios poros, tarsi tikrai dėl apčiuopiamos naudos sulipusios: jam – jaunystė ir grožis, jai – finansinis pagrindas.
Gal taip mąstau, nes dar neteko matyti pavyzdžių, įtikinusių, kad ten tikrai meilė, ne šakėmis ant vandens rašyta ir ne iš smėlio pastatyta.
Nesilipdo man tokie mylimieji. Man jų savotiškai gaila, kad vieną dieną tas amžiaus plyšys tarp jų virs neperšokama praraja. Žinoma, mergaitei užaugs smegenų (arba ne) ir jiedu galės jau rimčiau kalbėtis ir geriau vienas kitą suprasti, bet pasenęs vyras vieną dieną pasidarys atgrasus, nes pati dar bus jauna ir lelijomis žydinti. O gal aš klystu…
Žinau, yra žavesio būti gležna gėlele „pabaisos” letenoje – jis toks jau patyręs, toks drąsus… O koks pasitenkinimas savimi – žiūrėkit, iš visų gėlių jis nuskinti pasirinko mane! Bet tai praeina, rožinis šydas vieną dieną nusmunka ir „pabaisa” pasirodo tebesąs žvėris, joks ne princas.
Aš už lygiaverčias poras ir protingą amžiaus skirtumą, o ne draugystę tarp mergaičių ir vyrų, kurie tinka joms į tėvus, kad ir kokie jaunatviški jie būtų, kad ir kokios suaugusios būtų jos.

Parašykite komentarą

