#235 žodžiai

Mano plaukai.

Man vis pasakoja, kad vaikystėje buvau tikra garbanė, yra kelios tą liudijančios foto. Bet užaugus plaukai kažkaip ištįso ir pasidarė tiesiog nuobodūs. Niekada nebuvo nei ypatingai vešlūs, ar stori – tiesiog normalūs, paprasti plaukai.

Būdama maža turėjau kirpčiukus, iki šiol pamenu, kaip man tuos kirpčiukus pakirpinėja, nors plaukų kirpimo labai nemėgdavau. Kartą sumaniau sau pati patrumpinti į akis lendančius plaukus – rezultatas buvo kiek juokingas, tądien buvo paskutinis kartas, kai turėjau kirpčiukus – aš juos tiesiog bedailindama visai nukirpau.

Tada buvo visokie peisai, o kas baisiausia – kuodo nešiojimas. Negana to, kad mano mama beveik visą gyvenimą nešiojo plaukus, susuktus į kuodą, ir aš mokiausi toje pačioje mokykloje, kur ji dirbo, aš irgi pradėjau sukti plaukus į tokį juokingą kuoduką. Nereikėtų tokio amžiaus mergaitėms tų kuodų nešioti kasdien. Ir dar su peisais.

Kuodo era baigėsi pakeitus mokyklą ir išėjus “į miestą”. Atsimenu, buvau vienuoliktokė, kai pirmą kartą savarankiškai pravėriau kirpyklos duris be jokių ten mamų ar vyresnių sesių. Nukirpo nedaug, gal gerą sprindį, o jaučiausi pasikeitusi neatpažįstamai.

Kai įstojau į universitetą, gal po metų mano plaukai pirmą kartą paragavo plaukų dažų – tai buvo metai, kai kirpėja rado pirmą žilą plauką. Dabar pati dažau plaukus daugmaž kas mėnesį, nes tų žilų plaukų atsiranda ne vienas ir ne du.

Kas įdomiausia – kai pradėjau trumpiau kirpti plaukus, na, iki pečių, jie vėl pradėjo garbanotis. Tarsi atsigavo ir atgijo – jei leidžiu patiems išdžiūti, turiu puikius banguotus plaukus. Ir man tai patinka.

Parašykite komentarą

