#236 žodžiai

Būti vienovėje su savo kūnu – tai ne tik gerai jame jaustis, bet ir pildyti jo užgaidas. Na, kam nesinorėjo traškučių 11 vakaro? Nesveika, bet norisi. Aš save myliu, savyje gerai jaučiuosi, todėl sau leidžiu mažas nuodėmes. Svarbu, kad ne per dažnai, nes taip ir išlepinti galima.

Bet kaip laikas mus keičia… Anksčiau išeidama į viešumą ilgai ruošdavausi, daug matuodavausi, galiausiai būdama tarp žmonių kartais stabarėdavau, vis tokios durnos mintys – och, dabar visi pamatys, kad mano kojos baltos, arba šitie džinsai tikrai mane storina.

Nežinau, kiek sveriu, drabužių dydis nekinta. Buvimas mama išmokė greitai apsirengti, dar greičiau susiruošti ir nebesukti galvos dėl kažkokios dėmelės ant kairės džinsų klešnės. Sekmadienį apsivilkau naują suknią, vaikščiojom ir panašiai, ir bestovint eilėje prie pseudo mėsainių pagalvojau, kad aš gerai jaučiuosi ir net nelabai noriu tikrintis veidrodyje, ar nesimato kelnaičių pro suknelės medžiagą, kaip atrodo mano kojos, gal ten trys plaukai akloje zonoje įžūliai kyšo (užpakalinė blauzdų dalis man visada yra akloji zona, vis nustebinanti, kaip aš nemoku skusti kojų) ir visiems akis bado. Tokia ramybė, eik tu sau – o kiek anksčiau kankintasi…

Būdama paauglė buvau normali, ne džiūsna, bet aukšta ir gana liekna. Tada prasidėjo brendimo reikalai ir atsirado apvalumai. Atsimenu, kaip klasės draugė pakomentavo mano figūrą ir man tarsi atsivėrė akys, kad su šitom aptemptomis kelnėmis pradedu atrodyti juokingai. Mes visos kolekcionavome dietų “receptus” iš mergiotiškų žurnalų, skaičiavom kalorijas, bet rezultatai buvo trumpalaikiai. Laimei, užaugome iki traškučių vidurnaktį be jokių praradimų.

Parašykite komentarą

