#286 žodžiai

Dienomis, kai neskamba telefonas, nestringa internetas ir nekrenta iš rankų jokie daiktai, dienomis, kai pavyksta nevykę receptai, kai žinai geriau, ką daryti, nei ko nedaryti, tomis dienomis pagaunu save svarstant, kad jau kelias valandas neištariau nė vieno prasmingo žodžio, tiksliau neištariau nė vieno žodžio nei sau, nei pritrėkštai kandžiai, radau padlą spintelėje, ta proga iškrausčiau visas atsargas ir išmečiau nemenką krūvą visokių senų kruopų ir sėklų, tada nuvažiavau į parduotuvę, kur pirkėjau patenka tik prabraukę stebuklingą kortelę, kokia aš laiminga, ir aš turiu tą kortelę, ten visi perka daug, o aš kukliai, todėl kas kartą šypsausi tokioms pačioms, mažapirkėms kaip aš, bet vis tiek partempiau didžiulį maišą namo su naujomis kruopomis ir riešutais, ir pagalvojau, kad yra kažkoks ryšys tarp to didelio šiukšlių maišo, kurį šiandien išmečiau, ir to maišo, kurį partempiau namo. Apytaka. Tik ratas neužsidaro, nes į šiukšlinę patekęs maistas nebeatsidurs parduotuvės lentynoje. Juk neatsidurs, taip?

Man kartais nepatogu išmesti kokius nors higieninius daiktus, permirkusius mano kūno skysčiais, vis galvoju, kad štai jie, nešini mano intymiausia informacija, palieka namus juoduose šiukšlių maišuose, kaip lavonai, o ko ne lavonai – tokie pat kruvini ir negyvi, atšalę, nebesiliečiantys prie gyvo kūno -, ir aš nežinau, kur jie paskui dūla, kokiuose sąvartynuose juos varto varnos, žiurkės, ekskavatorių kaušai ir netgi žmonės, kurie ieško kažko vertingo. Kaime galima tokius daiktus sudeginti, paleisti juodais dūmais ir pelenais, išmesti į dangų ir vėl grąžinti žemei lietumi, bet ir tai nėra geriausia išeitis.

Jei būčiau vienu atsisukusiu varžteliu (kas ten žino, gal dar atsisuks, laiko ratas mėgsta išklibinti varžtus, ypač tuos, kurie veržia protą bei įsitikinimus), kaupčiau savo panaudotas nosinaites, įklotus ir vatos tamponėlius su makiažo likučiais, slėgčiau juos juoduose šiukšlių maišuose ir mūryčiau namų kampus, o paskui spiegčiau vežama baltų sienų pasižiūrėti.

Parašykite komentarą

