#288 žodžiai

Kartais laikas matuojamas vaistų lašais ir šaukšteliais, panaudotomis vienkartinėmis nosinaitėmis, valandų skaičiavimais, ar jau galima imtis antros dozės, pala, o gal praleiskime, visai gerai atrodo, tik žiū, akys vėl raudonos, o kakta vėl pradeda kaisti, jis trina akutes ir pradeda zirzenti, ir aš keikiu tas akimirkas, nes nieko nėra bjauriau, kai tavo vaikas serga ir nelabai gali pasakyti, ar jam ką skauda.

Gavau darbo pasiūlymą, ir, o kokia nuostaba, atsisakiau. Nes ponai darbdaviai žadėjo perspektyvas, bet neslėpė abejonių dėl darbo iš namų efektyvumo, jei kada kokia liga ar bėda suriestų ir negalėčiau gyvai būti biure nuo aštuntos iki penktos. Šiaip labiausiai man užkliuvo žodžiai, kad vaikui sergant darbuotojas/-a turi pasirūpinti, kad tai netrukdytų darbui – lyg ir suprantama, visi darbdaviai nori, kad darbas būtų padarytas, bet kaip jį padarysi, jei fiziškai negali būti darbe, o darbas iš namų yra neleidžiamas. Auklė, sako man. Taip, auklė turi girdyti vaistus ir sūpuoti mano sergantį vaiką, kol aš darbe kalsiu pinigą. Tada klausimas, ar bus verta dirbti, jei uždirbsiu daugiau, bet tą viršpelnį išleisiu auklei ir turėsiu lygiai tokią pačią situaciją kaip dabar. Karjeros galimybės, jo, ir suknista savijauta kartu su nuolatine graužatimi, kad kažką darau ne taip.

Pagalvojau kelias dienas. Atsisakiau. Karjeros perspektyvos dar palauks bent metus. Dabar turiu ką turiu, ir tai nėra blogai. Vien dėl to, kad galiu dirbti iš namų ir niekas neknisa proto, kad turiu pasirodyti darbe kaip smilga.

Kiek kurioziškai gavosi – apsisprendimo dieną mažius susirgo, tarsi sufleruodamas, ką turėčiau rinktis, jei dar turiu kokių abejonių. Nėra tų abejonių ir kartėlio nėra, visada smagu pasimatuoti, ar kam nors esu reikalinga, ar kitos įmonės mane vertina kaip potencialią kandidatę į jų siūlomą darbo vietą. Malonu, kad ne tik aš turiu ką pasiūlyti. Vienok sergantis vaikas dabar yra svarbiau.

Parašykite komentarą

