#291 žodis

Anądien teko stebėti įdomią situaciją. Stovime parduotuvėje, jau išsidėlioję prekes prie kasos, priešais mane moteris perka daug ir įvairių produktų. Kasininkė ramiu veidu skenuoja prekes. Varškė, vynas, duona. Čia persikai ar nektarinai? Stop. Bulvės, sufasuotos tinklinėje sietkoje, ne maišelyje. Kasininkė traukią maišelį, kad įdėtų bulves. Pirkėja sako, kad maišelio nereikia. Kasininkės veidas persikreipia, kad jai dabar reikės valyti prekių juostą. Pasilenkia po kasa – ieško valiklio. Dabar. Nueina prie kitos kasos, ieško valiklio. Pirkėja užverčia akis į lubas, tada atsisuka į mane, apsikeičiame draugiškais žvilgsniais, aš dar panosėje šnibžteliu “užsišiko”, nežinau, ar mane išgirdo. Galiausiai nepatenkinta kasininkė pareina su valikliu. Įskaičiuoja bulves, tada nuvalo prekių juostą nuo tų kelių nubyrėjusių dulkių. Baigia skenuoti likusias prekes, pirkėja atsiskaito už pirkinius.

Tada prekių juosta pajuda, mūsų prekės atsiduria prie kasininkės rankų. Pasisveikiname. Ji man sako, atsiprašau, kad teko palaukti, čia tokia asaba… šiaip ji pasakė kitą žodį, bet nelabai atsimenu kokį, faktas, kad nesikeikė ir nekurvino, bet leido suprasti, kokia yra nepatenkinta tokiais pirkėjais, kurie nededa purvinų produktų, kaip bulvių, į maišelius, todėl kasininkėms tenka vis valyti prekių juostas. Ir aš jai sakau, kad viskas OK, nukreipiu akis į ekraną, neva man įdomu, kokias ten kainas muša, nors retai kada spėju ten pažiūrėti, ir kraunu savo pirkinius į medžiaginį maišelį – turbūt kasininkės akimis esu iš tų nenormaliųjų, kuri į parduotuvę atsineša savo pirkinių maišelį ir tik retkarčiais perka parduotuvės.

Šiaip įdomu buvo: abi – tiek pirkėja, tiek kasininkė – tikėjosi ir norėjo pritarimo savo veiksmams iš aplinkinių. Lyg ir abi teisios, bet savaip ožkos. Aš irgi nededu vienos paprikos ar vienos citrinos į maišelį, kartais ir dviejų apelsinų nededu, duodu sverti palaidus, bet bulves dedu – nors ką aš galiu pasakyti, bulvių mes beveik neperkame. Nebent vasarą, kai savų ankstyvų dar nėra, o parduotuvėse jau yra šviežių.

Parašykite komentarą

