#294 žodžiai

O jūs ar žiūrite pro galinio vaizdo veidrodėlį, ką veikia vairuotojas, sėdintis už jūsų mašinoje? Aš žiūriu. Man įdomu, vyras ar moteris vairuoja tokią naują mašiną. Įdomu stebėti jų nuobodžiaujančias mimikas, jų nepasitenkinimą, o kartais plieninį tvirtumą. Kol neišvažiavau savarankiškai į kelius, nežinojau, kad pas mus tiek daug džeimsų bondų ir fatališkų moterų… nors pastarųjų gerokai mažiau. Gal jos rieda šalia, aš tik nepasuku galvos ir nepamatau jų, besidažančių lūpas tą akimirką, kai susiruošė aplenkti autobusą.

Aš neieškau kontakto, bet per tą trečdalį minutės ar kiek aš spėju paspėlioti, ką tas kitas vairuotojas veikia gyvenime. Šalia jo sėdi senyva moteris – veža mamą namo iš poliklinikos? O gal ten kaimynė, pažinusi jį stabtelėjusį kavos prie kioskelio, todėl jam nieko kito neliko, tik ją pavežėti namo. “Juk mums pakeliui”, kikens ji ir pakartos tai mažiausiai keturis kartus. Ir dar džiaugsis, kaip jai pasisekė, kad jį pamatė, o tai būtų tekę tįsti sunkius pirkinių krepšius troleibusu.

Arba sėdi jauna mergina, visa galva panirusi į telefoną. Mašiną vairuoja jaunas vyrukas su akinukais. Jo veidas ramus, kiek šaltokas. Matau, kad tarp dviejų žmonių, sėdinčių šalia vienas kito, nevyksta joks pokalbis. Susipyko? Atitolo? O gal tai brolis ir sesuo, nebeturintis ką vienas kitam pasakyti. Sakytum, gal Uber vairuotojas, bet kiek girdėjau, jie būna šnekesni – yra tas nervingas bendravimo proveržis, kai sutinki nepažįstamus žmones ir tenka mažoje erdvėje praleisti kiek ilgiau, nei trunka liftu nusileisti iš dvylikto į pirmą aukštą.

Matau moteris – pasidažiusias ir susivėlusias, žioplai vairuojančias, per staigiai mygiančias stabdžius. Matau vyrus – pavargusius ir ką tik atsikėlusius, besišypsančius savo pačių mintims ar per radiją išgirstam juokeliui. Aš irgi šypsausi, kai išgirstu ką nors juokingo, dar ir garsiai pakomentuoju ar pakartoju.

Tada galvoju, kažin, kaip jiems atrodau aš – anksti ryte be makiažo ir neplauta galva, popiet jau susitvarkiusi. Kokia mano istorija?

Parašykite komentarą

