#295 žodžiai

Taip jau susiklostė, kad aš dirbu iš namų. Mano miela įmonė negali man pasiūlyti daugiau, todėl aš nusprendžiau, kad man neverta važiuoti kasdien į darbą – tekstus pyškinti galiu ir namuose. Ir man puikiai sekasi. Tad niekaip negaliu savęs pavadinti namų šeimininke, net jei ir lakstau po parduotuves, jungiu skalbimo mašiną ir darau visus kitus didelius ir mažus buities darbus tuo pačiu metu, kai kiti normalūs sėdi darbo vietose. Aš irgi dirbu, bet ne tik savo darbui, bet ir savo namams. Pagalvojau, kad visai gražiai skambėtų – namų dvasia.

Taigi esu namų dvasia. Ta, kuri rytais surankioja pamestas kojines, persirengiant nušveistas pižamas. Kuri praveria langus ir išvėdina namus, pakloja lovas. Kuri atrenka skalbinius ir pasirūpina, kad apysausiai rūbai atsidurtų vonioje ir baigtų džiūti, o skalbiami rūbai prasisuktų skalbimo mašinos cikle ir iškeliautų džiūti į balkoną. Esu ta, kuri pasirūpina, kad netrūktų duonos, pieno ir kiaušinių, kuri galvoja, kas ką valgys grįžęs namo, nuolankiai sudarinėja pirkinių sąrašus ir eina arba važiuoja apsipirkti.

Esu ta, kuri sėda prie savo kompiuterio ir rašo tekstą po teksto, kol fone dūzgia oro sausintuvas, arba vonios grindis drebina skalbimo mašina, nes sudėjau vienu metu skalbti tris didelius rankšluosčius. Ir ta, kuriai nesirašo, todėl ji eina dar vieno sumuštinio ir dar vieno puodelio arbatos. Arba įsijungia youtube ir pasižiūri tris muzikos klipus iš eilės, nes dievai mato, dienos metu televizorius miega ir laukia, kada galės šviesti nuo ryto iki vakaro tingų ir lietingą savaitgalį.

Namų dvasia dar būna slaugytoja, kai vaikas serga ir neina į darželį. Tada man važiuoja stogas, nes kol buities darbai sukasi savo įrėžta vaga, stoja visi mano tekstų rašymai. O nerašyti aš negaliu – tai mano duona. Tada laukiu vakaro, kada pareis gelbėtojas ir bent valandai nuims mažiaus dėmesį nuo mano pečių, o aš tada pyškinsiu skubėdama, sukaupusi žodžius per dieną.

Parašykite komentarą

