#299 žodžiai

Laikas yra priešas skubantiems, vėluojantiems, neturintiems atsakymų, nerandantiems klausimų, neišsimiegantiems ir persimiegantiems, nepasakiusiems laiku myliu, neištarusiems atsiprašau, kol tai dar buvo svarbu. Laikas yra priešas tam, kuris nebe auga, o jau traukiasi link žemės, tam, kuris pamiršo, kad turi sparnus ir gali skraidyti. Laikas yra priešas laukiantiems beviltiškai ir kvailai, kartais nebežinantiems, ar jie laukia todėl, kad kažko laukia iš tikrųjų, ar tiesiog laukia, kad lauktų, nes nieko kito nebeliko. Gal niekada ir nebuvo…
Žiūrėk, dar porą mėnesių ir Kalėdos, ko norėsi dovanų. Paprašyčiau kelių papildomų valandų, bet žinau, kad tai manęs neišgelbės: aš ir toliau bėgsiu, skubėsiu, vėluosiu, nepasakysiu, nepaklausiu, neatsiprašysiu, išsižiojusi suksiu automobilio vairą iki tos akimirkos, kai atsidusiu, kad nieko neužkabinau ir nenubrėžiau, o atrodė, kad tikrai iš šios parkavimo vietos neišlįsiu, kaip kvaila, gi pati ten įlindau, vadinasi, turiu išsikabaroti…

Oras baisokas, ypač švintant ir temstant, lietui lyjant – visi mirksi ir šviečia, o matomumas dėl to ne ką geresnis – kai kurių lempos akina, o kai kurių klaidina. Vakar mačiau kelis vaiduoklius, judančius sraute, sekančius mane – jei ne tas tamsus kontūras, gi galėtum netyčia susidurti, nepamačius, kad jie dabar manevruoja tuo pačiu metu, kai nusprendei paspausti pedalą ir taip pat pakeisti judėjimo juostą. Durni žmonės, neatidūs. Nesaugūs ir pavojingi.

Tu vėl išvažiuosi ir aš negalėsiu tau paskambinti, kai man nutiks kokia nesąmonė, o man nesąmonės nutinka kone po kartą per mėnesį. Galiu pasiguosti, kad šį mėnesį jau nesąmonė buvo, tad gal nepasikartos, tu spėsi grįžti iki kito mano nesąmoningo karto, pavyzdžiui, neužsidarančio lango ar mirksinčios ABS lemputės. Lyg ir turėčiau priprasti – išvažiuoji tik keliom dienom, o man visada sudrebina širdį, kad tu šįvakar negrįši ir manęs neišgelbėsi, kad aš pati turėsiu kovoti su savo demonais, valdyti situaciją ir laiką, virtuvę ir svetainę, mažąjį bosą ir didžiuosius savo darbus. Moterys stiprios, taip, bet geriau, kai vyrai namie…

Parašykite komentarą

