#305 žodžiai

Pinigus uždirbti yra smagu, bet kai reikia prisėsti ir sutvarkyti įmonės sąskaitas – iš pradžių būna ojė ojė, o pabaigus – olė olė. Nuo vakar sėdėjau, nieko kito nedariau – tik turėdama laisvą minutę tvarkiau sąskaitas nes kažkas to nepadarė laiku nes buvo labai užimtas, o kol man neprireikė išrašyti sąskaitos už savo pasiekimus, tol tas reikalas ir gulėjo kažkur ne iki galo primuštas. Primušiau iki paskutinio cento, radau klaidų, sutvarkėm viską taip, kad net blizga. Jei kas patikrintų, adrenalino gal ir būtų, bet valerijono tikrai nereikėtų.

Aga, prisimenant, mane pačią mokesčių inspekcija dėmesiu ne per seniausiai pamylavo – pavasarį deklaracijoje guodė, viskas gerai, tu mums skolinga du euriukus. Eik tu kaku, pasakiau tyliai, pakentėsi be tų dviejų euriukų, atsiimsi kitais metais. Žiū, pareina laiškas nuo institucijos. Pirma mintis – kas dabar negerai? Keiksmažodis. Pasirodo, mano deklaracijoje buvo nurodytas per didelis metinis neapmokestinamų pajamų dydis. Pasitaisyk per dešimt dienų, arba bus blogai. Tame laiške išvis nebuvo žodžio “blogai”, bet leido suprasti, kad jie toj kontoroj ne šiaip sėdi – va, neveltui iškrapštė, kad mano pavasarį priduotoje ir jų priimtoje deklaracijoje vis dėlto nesueina galai.

O aš ką – mirksiu blastienom – ne aš nurodžiau tą neapmokestinamų pajamų dydį, jis ten pats atsidūrė, o kadangi aš pati nei ekonomė, nei buhalterė, visų skaičiukų, rašomų deklaracijoje, nelabai ir tikrinu (jei rimtai, labiausiai tikrinu tą eilutę, ar man grąžins ką nors, ar esmi skolinga brangiai tėvynei).

Pataisau tą skaičių į reikiamą – laiške nurodė, kad nesuklysčiau. Ir tada priduodant deklaraciją mano kompiuterio ekrane pasirodė nelabai malonus užrašas, kad esu skolinga virš penkiasdešimties euriukų. Nu tu kūtvėla gauruota – vat pagailėjau dviejų eurų pavasarį, bumerangas švystelėjo pakaušin, karma yra kalė – dabar mokėk, nes, pasirodo, taip reikia.

Pala, aš dar pasiaiškinsiu su savo buhalterėmis, ar nebus jos nagų prikišusios, gal mokesčius kreivai moka, nes algos didesnės tai man niekas nedavė vien už tą per didelį skaičių. Pala, pala, ateisiu aiškintis.

Parašykite komentarą

