#313 žodžių

Kažką norėjau parašyti, bet va dabar neatsimenu – ir visada taip. Tik sugalvok ką nors, nepadaryk iš karto ir, žiūrėk, stovi parduotuvėje prie lentynos ir svarstai, ar iš tikrųjų norėjai dar kažką pirkti, ar tik pasivaideno. Todėl į parduotuvę einu su būtinų prekių sąrašu – tai nėra galutinis sąrašas, bet jame visada įrašyti tie produktai, kurių tikrai reikia. Bet aš visada nusiperku daugiau – be tų būtinųjų pieno, duonos ir pan., visada reikia to, ko nori akys, ką svaigsta galva.

Buvo kelios naktys, kai sapnavau labai ryškiai – senokai to nebuvo. O priežastis galbūt ta, kad nereikėjo keltis su žadintuvu, tad smegenys linksminosi kraustydamos atminties stalčiukus, mėtė viską į orą ir kikeno žiūrėdamos, kaip viskas pinasi į chaotišką netvarką: kaip vieni praeities žmonės ateina į dabarties gyvenimą, kaip norai ir svajonės persipina su baimėmis ir tuo, ko niekada neturėjai, neturi ir, net nesvajok, tikrai neturėsi. Po tokių sapnų norisi atsidaryti pakaušį ir paklausti smegenų, a jūs visai pablūdot, ką čia sugalvojot, ką? Gėda, nu.

Visi tik knygas rašo ir leidžia – aš tik ne. Smagu ir pavydu stebėti, kaip kažkada tinklaraščius rašę ar dar teberašantys žmonės išleidžia knygas. Nebūtinai iš to, ką jau aprašė – būna ir naujų istorijų, pastumtų leidyklos pečių ir motyvacinių spyrių į šikną. Kodėl man niekas nespardo – net aš pati sau? Et, nu, kaip nors.

Sugalvojau, kad man reikia vienų mokymų. Tie mokymai kainuoja, bet aš turiu įmonę, tad galiu iš įmonės lėšų sau nusipirkti tuos mokymus. Paprasta. Tik dar reikia išrašyti porą gerų sąskaitų – užsidirbti ir voila, negaila biudžeto. Bet bet – aaa, motyvacija dabar spardo šiknon: mokymų pradžia buvo numatyta balandį. Galvojau, oi, kiek dar laiko, spėsiu prisimotyvuoti, pasiryžti ir užsidirbti tiems mokymams. Paaiškėjo, kad vis dėlto mokymai prasidės dviem mėnesiais anksčiau. Taigi spyris šiknon anksčiau laiko. Ple ple ple, užsidirbti reikia. Kaip atrodys ta mokymų pradžia man amžinai depresuotą vasarį, man kiek baisu pagalvoti.

Todėl negalvoju. Sapnuoju. Spardau sau šiknon ir judu pirmyn.

Parašykite komentarą

