#323 žodžiai

Šiandien pasitikrinau banko sąskaitą, ir pasidarė vėl liūdna. Čia taip būna visada, kai kaupi kaupi, nusiperki didelį daiktą (stovi dabar tas daiktas kieme, papildomą vietą užima, laimei, galima parkuojantis maksimaliai prisispausti, paliekant tik septynių centimetrų tarpelį tarp buferių), ir daiktas yra, o pinigų – nėra. Ir supranti, kad tie pinigai niekur neišgaravo, jų nepavogė, jie nedingo, tiesiog jie buvo iškeisti į kokį nors daiktą. Savaitgalį tikrinsime, kaip daiktas važiuoja – ar jis teiks man tiek pat džiaugsmo, kaip ir mano geresniajai pusei, kuriai šį daiktą ir pirkome. Užsitarnavo. Ir šiaip šiemet gyvename pagal horoskopą “biešinij god” – tokie ir yra, net labai nereikėjo stengtis.

Nežinau, iš kur tas liūdesys – ar dėl oro, ar dėl menkų pasiekimų, nes svajojama tai daug ir riebiai, bet vat ne visi dalykai važiuoja taip, kaip norėtųsi. Nereikia skųstis – praėjęs mėnuo buvo labai sėkmingas, išrašiau gerą sąskaitą klientams. O šis mėnuo bus sausesnis, na, dar jis nesibaigė, dar gali būti stebuklų. Tik nežinau, ar norisi man ta burtų lazdele taip įnirtingai mojuoti. Teks, kur dingsi – užsirašiau kursams, kurie kainuos tiek, kiek sau niekada neleisdavau. Nors visokiems blizgučiams kartu sudėjus ko gero išleisdavau gerokai daugiau. Taigi spardau sau šiknon ir profilaktiškai galvą pasiglostau: aš galiu ir aš tai padarysiu. Užsidirbsiu pinigų tiems kursams, taigi baik triznioti ir dar visokias nesąmones pirkti. Kažin varškės sūreliai su aguonomis skaitosi prie nesąmonių? Nauja manija, nieko negaliu sau padaryti.

O gal liūdna, nes tu vėl išvažiavai. Bet kvaila liūdėti dėl dviejų dienų, juo labiau kvaila liūdėti dabar, šią akimirką, nes tu jau pakeliui, teoriškai tuoj įžengsi pro duris. Ir man palengvės: nieko nenutiko, tu grįžai, pavargęs po kelių šimtų kilometrų, darbo rūpesčių, bet tu esi čia, ir viskas pasidaro geriau. Tu padėsi lagaminą ir sakysi, kad išpakuosi jį rytoj. Čežensi maišiukus ir trauksi lauktuves, o aš tyliai burbėsiu, kad netriukšmautų, nes vaikas miega, o jam pabudus man teks eiti palydėti jį atgal į sapnų karaliją.

Grįžk dabar. Parodysiu ką sau pasidovanojau – batus, su kuriais man tikrai neliūdna.

Parašykite komentarą

