#343 žodžiai

Aš esu jau didelė mergaitė, bet turiu savų čiūdų. Pavyzdžiui, tebenešioju tokį dalyką iš vaikystės – bijojimą kabėti. Tiksliau, gal anksčiau ir bijojau kalbėti, bet to nebijau dabar, bet dabar turiu baimę, kad manęs neišgirs ar nesupras. Labai nemėgstu to jausmo, kai pilname kambary žmonių visi kalbasi, aš kažką pasakau ir niekas neišgirsta. Tarkim, pajuokauju, ir suprantu, kad juokinga tik man vienai, nes niekas kitas neišgirdo arba išgirdo tik nuotrupą tame šurmulyje. Todėl mane visada nervina pokalbiai su tėvais telefonu, kai suprantu, kad jie manęs negirdi, neįsiklauso. Tas pats su vyro mama – ten jau kalbų barjeras, mes kalbamės, kalbamės, bet iš to, kad manęs klausia kai kurių dalykų po kelis kartus, suprantu, kad tai nėra jokia amnezijos forma, o tiesiog nesupratimas, ką aš sakau.

Iš to išplaukia krūva šūdų. Jei man žmogus neatrašo laiško savaitę, man darosi sunku prisiversti parašyti jam dar kartą, o neduokdie dar ir paskambinti. Nors lyg ir turiu pretekstą skambučiui (“sveiki, aš jums rašiau praėjusią savaitę, bet nesulaukiau jūsų atsakymo…”), bet nepatinka savęs statyti į prašytojos padėtį. Žiūrėkite, aš dabar nusilenksiu ir nuolankiai paklausiu, prieš tai tris kartus atsiprašiusi, ar tikrai netrukdau, ir galiu paklausti tokio niekingo dalyko, kaip kur dingo atsakymas į mano svarbų, ką aš čia meluoju, KUR ATSAKYMAS Į SVARBŲ, BLET, PASAULINĖS SVARBOS LAIŠKĄ???

Todėl kai kurie dalykai ima ir nugula, nors šūdai neskęsta. Praeina kiek laiko ir išlenda kur nors zuikio ausys, o kaip su šituo dalyku, kokia to reikalo baigtis. Aj, rašiau laišką, bet negavau atsakymo. Skambinau, niekas nekėlė ragelio. Tai paskambink dabar. Why not, viską metu ir bėgu. Nu kodėl negalima paprasčiau? Jei tavęs paklausė, atsakyk. Jei tavęs paklausė du kartus iš eilės, atsakyk bent antrą kartą, nelauk trečio.

Suprantu, visokių būna nesusipratimų. Man taip buvo su vienu el. paštu – laukiu laukiu laiško, kaip nėra, taip nėra. Neapsikenčiau, skambinu, sako, taigi išsiunčiau kitą dieną. Hm, negavau, ieškau. Pasirodo, el. paštas sinchronizavosi kreivai, todėl gautas laiškas nusėdo pirminėje dėžutėje, o iki antros, kurią pasidariau dėl patogumo, taip ir neatėjo. Iki šiol to reikalo nesutvarkiau, sinchronizacija neveikia, dirbu su pirmine pašto dėžute, kad nekiltų panašių nesklandumų.

Parašykite komentarą

