#363 žodžiai

Jei kalbame apie darbus, tiksliau užduočių valdymą, esu iš dalies tvarkos maniakė.
Pati dažnai propaguoju užduočių susirašymą ant lapo, kur padarytos užduotys ištrinamos arba nubraukiamos. Beje, man labai patinka tas gudrus sąsiuvinys, kur galima rašyti ir paskui ištrinti – spec.popierius, spec. tušinukas ir jo trinantis galiukas. Realiai naudoju tą patį lapą jau gerą pusmetį.

Taigi, ką duodu užduočių surašymas – jos man visada prieš akis. Negaliu pamiršti, o pamiršti kartais mėgstu. Nors kartais stebiuosi savo galva, kaip ji veikia – štai praėjusią savaitę reikėjo vaiką papuošti Kalėdų šventei darželyje. Nupirkau raudonas kelnes ir baltą palaidinę, kaip ir reikalauja dress-code, bet paskui svarstau, bus šalta, kažką dar reikia aprengti. Pažiūrėjau vakare spintą, nelabai ką radau. Jau galvojau vilksiu kokią raudoną maikutę trumpom rankovėm ant tos baltos palaidinės, tik kiek keistai atrodys. O tada naktį gulėdama prisiminiau, kad dar vasarą pirkau porą palaidinių, kurios buvo per didelės, ir iškart man cingtelėjo labai aiški mintis, kad tarp jų buvo ir raudona palaidinė. Ryte žiūriu, akurat. Problem solved.

Grįžtant prie užduočių – labai geras jausmas, kai po truputį ištrini/nubrauki atliktus darbus. Matai progresą, rezultatą. Ateina kažkoks pasitenkinimas savimi. Tas pats liečia ir dirbant kompu.

Darbe mes naudojame Odoo, savo PR reikalus valdau projektų skyriuje. Realiai viena užduotis lygu vienai temai. Ir tą užduotį su datom ir žymom kilnoju per projekto etapus: rašoma, parašyta, siunčiama, monitoringas, padaryta ir pan. Per savaitę man įkrenta daugybė naujų užduočių, naujų idėjų ir temų. Taigi kairėje stulpelis kaupiasi, o mano tikslas yra kuo daugiau (žinoma, proto ribose) tų užduočių perkelti iš kairės į dešinę, kur praėjusios visą rašymo ciklą jos nugula į Done skyrelį ir jų nebesimato. Nemažai ilgiau užsistovėjusių užduočių kairėje tiesiog būna nusiunčiamos NX, nes nebeįdomios ir neaktualios. Tačiau tikslas nėra kaupti, marinuoti, o paskui išmesti – tikslas yra efektyviai panaudoti idėjas ir sukti PR procesą. Tą darydama irgi matau savo darbo rezultatą.

Kalbant apie TED kalbų vertimą, amara.org sistemoje kiek kitokia tvarka. Kiekvienas gali dirbti tik su 5 užduotimis vienu metu. Kiekvienai jų skiriama po 4 savaites. Taigi dirbi ir matai, kaip tiksi laikas. Man, kaip koordinatorei, dažnai neverta turėti 5 translate užduočių vienu metu, nes, vadinasi, negalėsiu paimti naujos review užduoties, kai ji atsiras. Bet kokiu atveju, ir čia matai kažkokį rezultatą, progresą. Vidinė maniakė džiaugiasi.

Advertisements

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s