Balionai

Nėštumas šią vasarą madingas (aka A.Užkalnis).
Aš niekada nesusidūriau su tuo iš arti. Šeimoje buvau mažiausia ir nemačiau apvalios mamos. Giminėje vėlgi neteko susidurti – mano pusseserės išnešiojo ir pagimdė man nesusipažinus su jų pilvukais 🙂
Nemačiau ir klasės draugės, velnias, neatsimenu, kada ji susilaukė – ar mes jau buvome baigę 10 klasę ar ne… Vėliau kurso draugė – stulbinanti naujiena bebaigiant trečiąjį kursą. Šaunuolė, sugebėjo baigti studijas su visais.
Ir viskas – nepažinojau nei vienos nėščiosios. Dabar turiu net tris. Pirmąją žinią sutikau nekaip – pernelyg asmeniškai, piktai. Tarsi akimirksniu iš pakampių išlindo badantys pirštai: “Dabar tavo eilė, dabar tavo eilė… kada? kada? kada?” Siutau advansu. Taip ir buvo – balionėlio šeimininkė bakstelėjo. Oh kokis džiaugsmas, keliam rankas į viršų ir giedam: “ei, kada bus pusbrolių ir pusseseriųųųųų?”. Ninavižu
Antroji nustebino. Suskydau ir apsiverkiau. Iš laimės! Mano buvusi kambario draugė. Čiauškėjom krykštaudamos, visas skype pokalbis mirgėjo nuo besišypsančių veidukų. Labai teisingas geras jausmas.
Trečioji buvo netikėta. Lyg ir nujausta, bet vis tiek mane ištiko lengvas šokas. Nesupratau, džiaugiuosi ar ne. Toks neaiškus tarpinis jausmas. Gilus. Ir vis dėlto tai džiaugsmas. Netgi pagarba.
Tai va. Bus pabiručių, į krikštamotes nesisiūlysiu. Ką jau čia.
Ir vis dėlto, koks tai yra big deal. Uff.

Parašykite komentarą

