#348 žodžiai

Man rodos, pagaliau supratau, kaip veikia tie slaptų norų ir svajonių koliažai – kai susėdus metų pradžioje bandoma įsivaizduoti, kas bus pasiekta iki metų galo, ir ieškant tą nuotaiką, mintį atitinkančių paveiksliukų bei užrašų įvairiuose žurnaluose, juos karpant ir klijuojant ant vieno lapo. Tiesą sakant, man visada atrodydavo, kad intuicija pakišdavo tik vieną kitą iškarpą, kuri suvirpina širdį, o kodėl – nežinai, tuo tarpu didžiąją koliažo dalį sudarydavo tiksliniai norai, kai specialiai ieškai savo minčiai tinkamo užrašo ar paveiksliuko.

Esmė visą laiką buvo ta pati – koliažas turi būti matomoje vietoje. Tu turi matyti tas svajones, tuos siekius, ir jų savaime siekti, nebūtinai verčiantis per galvą. Kiek įsigyvendindavo per metus, labai priklausydavo nuo to, kokių vėjų panorėta – nusipirkti naują sofą visada lengviau nei pakeisti žalingą įprotį ar skirti daugiau dėmesio savo sveikatai.

Keletą metų darėme tuos koliažus, nes aš jais tikėjau, bet galiausiai pradėjau nusivilti, kad nepasiekiame to, ko norime. Paskutinį koliažą netgi buvau pakabinusi į kitą vietą, nes buvo pradėjęs imti siutas, kad tą koliažą matau tik aš viena. Pakabinau taip, kad jis nebadytų akių, o metams pasibaigus net nedarėme jo aptarimo. Kaip galima numanyti, naujo koliažo taip pat nedarėme.

O dabar trumpa istorija. Šių metų Login dalyvio krepšyje radau reklaminį Audi žurnalą. Netrukus jis tapo mėgiamiausiu vartalu mano vaikui, galiausiai jis pradėjo atpažinti Audi ženkliuką ir net kartoti Audi. Tą žodį mes girdėdavome praktiškai kasdien ir ne po kartą.

Tada atėjo laikas pirkti man mašiną ir tarp galimų modelių buvo Audi. Nežinau, kodėl taip gavosi, bet finale mes ieškojome vien tik Audi. Dar ir juokavome, kad štai vaikas prisiprašė automobilio. Audi nupirkome. Tada pribrendo reikalas vyrui atnaujinti automobilį, ir tarp galimų variantų vėl buvo Audi, galiausiai ji nusipirkta. O dabar, nepraėjus nė mėnesiui, mano vyras paklaustas, kokio automobilio jis norėtų vėliau, jo pasirinkimas yra ta pati Audi, tik naujesnio modelio.

Ir štai taip, gautas žurnalas, kurį vaikas kasdien vartė ir mums kalė į galvą Audi markę ir patį jo ženkliuką, pasiekė to, kad mes abu dabar vairuojame Audi. Mini koliažas suveikė.

Jei vėl darysime koliažą, aš žinau ką daryti – perskaityti jį kasdien garsiai. Ir tada viskas išsipildys beveik savaime.

Reklama

Parašykite komentarą

